Fjäderstål.

Jag fastade ifrån klockan 18:00 igår till klockan 20:00 idag. Det gick över förväntan , tänkte fasta i tre dygn, första dygnet är alltid tungt men det gick bra. Nu får jag se hur jag gör imorn, om jag fastar ett dygn till, åt macka klockan åtta och jag är inte nöjd över det. Men men.


Har pillat ihop ca 2500 fjäderstålsringar sen jag började i lördags. Har påbörjat en ny ringbrynja samt lite halsband. Har ev fått en beställning på en handske också. Kan vara en utmaning,

Annars är det övermäktigt tungt. Ringarna blir ju lite ångestdämpande och det hjälper att arbeta monotomt.

Jag och mamma gick en promenad idag på 40 min och det var välkommnat inslag till fastan. Kanske brände lite i alla fall.


Nu är klockan 00:00

Nu ska jag sova.

Sänder ut mina tankar till Becca (rosarutig.blogg.se) som inte har det lätt nu. Hoppas det går bra för dig där du är nu. Jag håller tummarna för dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0