Bob Hansson

Igår fick jag den finaste gåvan någonsin. Av min syster fick jag en bok skriven av Bob Hansson. Denna bok, Gunnar, hade hon fått från den självaste Bob Hansson.
Bob Hansson som gav henne en bok, i hennes butik, en bok som hon gav till mig.
Jag är rörd. Jag önskar så att jag kunde ta extraplatsen där.


Åkte in akut igår till avdelningen. Min insida, min person, hela jag, går sönder. Faller i bitar och splitttas.
Jag vet hur jag så uppbåda kraften att faktiskt ta tag i jaget och börja leva.
Jag vill inte leva.

Kommentarer
Postat av: Annika

jag är själv rörd för att du uppskattar det så mycket. helt underbart.



jag tror verkligen att det blir bättre med dig i jättesmå steg, skillnaden på dig utåt nu och för några veckor sedan är stor. du får mer ork även om d kanske inte ser det själv just nu. kämpa kämpa. vi finns här hela vägen! En dag kommer du vilja leva. du måste inte känna glädje just nu, men det kommer du göra sen. promise.

2010-03-29 @ 10:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0