Öppenvården

Det fruktade mötet på öppenvårdenvården var verkligen att frukta. Det hela var en total katastrof. Denne (påstådde?) läkare hävdade att allt var ett "jävla rappakalja" och att mina diagnoser i princip inte fanns.
Bordeline var bara ett modernt påhitt alla med borderline var feldiagnoserade. Så 1% av sveriges befolkning, dvs 90 000 personer är alla feldiagnoserade? Bra då vet jag.
Det var hemskt och jag kände mig kränkt helt enkelt. Han syftade på att jag egentligen hade bipolär typ 5 och att det bara var att ge mig en medecin så var allt så gott som klart. Tackar tackar, då kan man ju undra varför inga andra psykisky sjuka bara får den där medicinen så är det bra sen. Tack och hej leverpastej.

Så värdelöst, kränkade, förödande och osmididgt.

Nu, idag, denna stund är jag ensam hemma. Ensam hela eftermiddagen. Tick tack tick tack. Försöker hålla mig sysselsatt jag är fortfarande inte att lita på.


Får i alla fall veta på tors vad överläkaren och psykologen säger om den andra (påstådde?) läkarens uttalanden. Överläkaren skulle se över mina journaler och se om det kunde ligga något i det den (påstådde?) läkaren sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0