Wasp in a Jar

Det som inte fick hända har hänt, jag har ........gåt upp i vikt och nu är allt förstört. Alla år av kämpande ich det är över. Nu kan jag inte längre ta det lugnt, nu måste jag köra hårt. Min kropp är påväg att vinna över mig. DET FÅR DEN INTE!!!


Snel hest är bra i benet nu i alla fall. Igår när han härjade i hagen var han absolut inte halt. Skönt att se.

Ikväll ska jag till avdelning. Med tanke på att jag fick tampas med kirurg förra gången jag skulle till öppenvården ska de hålla koll på mig ikväll så jag inte gör något inför imorgon.








Kommentarer
Postat av: Annika

vilka fina bilder, travbilden speciellt. Det kommer gå fint imorgon syster.

2010-03-21 @ 16:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0