Den 15:e

..tattuerar jag mig. Wuh.!!
Jag och www.travelerhorses.blogg.se tattuerar oss efter varandra =P


jag har gått ner ½ kg. Det är helt sanslöst vad segt det går att gå ner i vikt. ½ på en vecks, det är skamligt, men jag har ju inte tränat något alls, bara dragit ner på maten. Hur som helst så kommer jag att bli remiterad till stockholms center för ätstörningar för att jag ska lära mig äta normalt och sunt.
Gjorde även en MADRS dvs självskattningsskala för depression och jag står fortfarande högt på den, men det förvånar mig inte.

Kommentarer
Postat av: Annika

Vad for tatuering blir det denna gang sis?

2010-10-29 @ 15:21:00
Postat av: dissolve

det får ni se moahaha

2010-10-29 @ 17:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0