Jag tycker att...

den förbannade hästmannen ska inte få ha hästar. Ska det vara så svårt att förstå att kan man inte sköta om sina djur så ska man inte få ha några. Jag blir så ledsen på alla människor som försvarar honom bara för att han är "hästmannen" och tycker om sina hästar. Han slarvar ju bara med foder utevistelse och strö, Det är ju bara a och o i hästhållning så det är inget att bry sig om eller?

Idag har jag vart på Mickelmässmarknaden i Örsundsbro. Helt ok, jag köpte brända mandlar, wuhu. Men det var lite bitande kallt.

På tis blir det träning för mig och Krakken, första ggn på ett ganska bra tag nu, vi har fastnat i höger varv. Det fungerar liksom inte. Ber jag om trav i höger så spinner han bara runt sina egna bakben. HUr jag än gör så slutar det med att han kastar sig runt i vamvettig trav och det blir bara pannkaka av allt och då ger jag upp. Men det är därför jag har tränare.


Någon gång under veckan ska jag ut till lurudden och till norrstjärna för att fortsätta praktisera massage


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0