Ankan Lucifer

En bild säger mer än tusen ord:



Seriöst. Finns det nåt bättre?!

Jag har städat illerburen. De blev så till sig att de började nuppa febrilt.

 Jag har pillat inne hos ankorna. De badar som galningar i sin lilla balja så det spelar ingen roll hur ofta man byter vattnet.

Jag, syster och medryttare har använt Buppen får att dra in hö i hagen. Idag tog vi oss upp på kullen där det är torrt och fint.

Jag har ridit Tonto, som fullständigt sket i mig och mina tappra försök att göra halt. Med det löste sig det med. Han är inte elak. Bara typisk gubbe med vilja.

Jag har sorterar ut min garderob för att kunna skänka en del till stadsmissionen där min syster(www.nobigfish.blogg.se) börjar jobba.
Det blev väldigt mycket kläder. Tror halva min garderob åkte. Vad fasiken ska jag med en Hello Kitty klänning till? Jag såg vulgär ut och jag gillar verkligen inte Hello Kitty. Likaså åkte minikjolen i jeans och de gula tröjorna med döskallar på. Gult i all ära men det är inte metal.

Måndag: Träning med pålle och hovslagare
Tisdag: SCFÄ
Onsdag: Neurologmottagningen KS
Torsdag: Psykolog

Full fart i veckan. Jag måste hinna få in lite praktik också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0