lite orolig

Jag funderar lite nu på morgonkvisten. Kl är 06:58.
Jag skulle ha skrivit matdagbok den här veckan men tog mig mod att börja idag.
Lite rädd är jag att jag inte kommer få vara med i behandlingen för att jag inte "engagerar" mig.
Det tar tid för mig att våga sådant.

Jag har ont i ögonen, fast jag har haft glasögon i över en vecka. Jag trodde att mina dåliga ögoon, har aldrig tänkt på att det kanske är en biverkning av ätstörningen. Som hon sa att det kunde vara. Jag sa, säker på mig själv att jag hade linser och det därför det gjorde ont, på samma  sätt som jag sa att mensen uteblev för att jag äter p-piller.

Jag måste ringa och prata med henne, i alla fall tala in på svararen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0