Min syster

Idag flyttar hon, min syster. Hon drar iväg till staden Växjö för att studera männskliga rättigheter, och jag kan inte tänka mig någon som är bättre ämnad för sådana frågor som henne.

Annika, du är min största inspiration i livet och jag vet det här är stort för dig, att du har överfunnit många hinder och tagit dig igenom saker som jag vet är så tunga. Som kräver en omättlig energi.

Du är starkast av alla jag känner och jag vet att du klarar allt du tar dig för!

Vi finna bakom dig, hela tiden i vått och torrt

Kom ihåg hur högt älskad du är!


Kommentarer
Postat av: Annika

älskar dig! Tack för peppen, betyder massor!

2011-08-21 @ 20:37:59
URL: http://nobigfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0