nonsens

Lunchgrupp på SCFÄ. Tre timmar varje måndag. Full fokus på mat.
Enligt dietisten är jag:
Underviktig
Mina njurar börjar bli cp pga svält? (vilken svält?)'
Koffeintabletter med medicin ergo plötslig hjärtstopp (wtf)
riskzonen för demenssjukdomar
riskzonen för svåra brister som leder till misär

osv

Konstigt att inget har hänt på nästan 10 år... Det enda jag märker av är att jag måste pissa regelbundet. Det har inte hänt får ut. Jag har verklig skrytit över min fantastiska blåsa.
Jag har lite problem med att jag säger fel ord ibland när jag ska prata. Speciellt när jag tänker säga en sak men råkar avsluta meningen med nästa sak jag tänkte säga ??

Men jag tror inte att jag kommer dö pga ätstörning. Jag är för korrpulent och fet för det.

Nog om det. Lucifer har kommit hem. Han är stoooor och har ändrat lite på sig sen sist.



DAMDAM DAAAA. BEHOLD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0