Bajsmaskin

Jag lyckades tvätta en matta med gummiundersida igår. Jag lyckades även slå på det kokandet programmet á 95 grader. Matten har legat ute på altanen sen i aug och jag insåg inte att det kanske var läge att slänga aset.
Följande sker; Mattan kokas, gummiundersidan smulas sönder, smulorna klonkar igen hela maskinen. Maskinen tömmer inte. Ergo-Jag måste skruva isär fittmaskinen och rensa skiten. Heja mig. DET ÄR DEN NYA MASKINEN!!.

Stupid fuck.

Igår var det bullbak och andra matliga förberedelser inför julen och vi kom i säng runt 01:00. Jag hade velat baka ett gäng lussebullar till, men vissa personer i hushållet vill ha bullar. Blir lussebullar idag i stället.

Vi ska även separera grupperna så jag kan börja aveln på Vithättor och Orpington.

Full fart. C fick fyra bokningar igår utan att ens ha annons. Det må låta fånigt, men det är en källa till pengar som kan försörja hönshobbyn.
Pengar till Fluffisen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0