Ilsken

Klev upp tjugo i fyra. Vaknade av att jag behövde pissa. Min kropp hatar mig. Sådana olägenheter drabbade mig bara en gång i halvåret förut.
Men men, idag skulle jag ändå upp fyra. D ska åka till Göteborg och det vara bara att köra henne till örebro så hon hann med bussen.
Tackar gud för dubbdäck.

Med tanke på att Bandit inte finns här ute på obyggden lyssnar jag på Mix Megapol och jag blir så vansinnigt irriterad på hur vissa människor tror sig vara bättre än andra. Tydligen är det helt ok att driva med folk och sända det i radio. Jag HATAR när människor förlöjligas och förnedras bara för att fittsvensson ska roas. Hur kan man tycka det är roligt.
Detta lilla skämt går ut på att den vidriga Anders Timell ska ringa och sjukanmäla sig på ett jobb han inte jobbar på (såklart). Ofta väljer han att vara en någon gammal död känd svensk som ingen i den yngre generationen faktiskt känner till. Sen ringer han upp personalen och försöker sjukanmäla sig och när de säger att han inte jobbar där så fortsätter han bara att vara dryg och otrevlig. Det värsta är att dessa människor bara sköter sitt jobb och trots att han är ett fettlätt as så fortsätter de tålmodigt att prata med honom. Tvi,för folk!


Det är som det där programmet där föräldrarna spionerade på deras ungar när de var på festsemester och sedan konfronterade dem i tv och förklarar hur besvika de var på ungen. As.

Aja, snart är det dags att väcka fågeldjuren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0