Rage against the machine

Igår fick jag upprepa reparationen av maskinen. Efter en tvätt hade ännu mera gummimassa klonkat igen så det var bara att vända på aset igen.
Efter ännu några tvättar så inser jag att jag inte fått dit gummislangen ordentligt så då fick jag vända den upp och ner igen och göra om den proceduren.
Det bästa var när jag inte riktigt tänkte på att jag var tvungen att tömma maskinen på vatten innan jag öppnade till trumman. Jag sitter på golvet med verktygen i högsta hugg. Tar bort slangen och allt vatten som ryms i en åtta kg trumma väller ut över hela mig och hela tvättstugan. Hurra.

Jag är tvungen att dela med mig att kampen och här kommer två fina bilder.


Gummipartiklar som kokats och blivit till en äcklig spyliknande sörja med inslag av tyg från mattan och ludd.



Rage against the Machine.


Det tinar ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0