rymlingen

En av hönorna hade visst spenderat föregående natt under grannarnas altan. De kom och knackade på ocj berättade vart hon var. De hade försökt få tag på henne men det hade inte gått vidare bra.
Vi hämtade in henne nyss när hon lagt sig för att sova, tur det för hon var lite medtagen. Dessa korkade djur.

....................................................................................


Kul med kommentarer, några läser i alla fall min blogg :).
Jag vill bara påpeka att jag inte fördömmer dem som äter kött, jag vill bara peka på att det går att tänka efter. Det finns möjlighet att påverka industrin. Ingen kan göra allt, men alla kan göra något. Kanske en klycsha, men en bra sådan.

Galdur: Japp, det är stilige T rex som är avelstuppen. Liten som är röd kommer inte att medverka i den här avelshruppen alls.

Camilla: Ring mig, jag har en massa tips :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0