Blandade känslor

Lamictalen verkar fungera, idag har jag mått riktigt bra!
Däremot läste jag precis att denna medicin och annat kan plockera funktioner som har med fettförbränningen att göra!!!!! Plus att jättemånga går upp i vikt av ppillerna jag börjat med. PANIK!

Idag klev jag upp halv sju, gick en promenad med babbling, red för tränaren i en och en halv timma och det gick jättebra!  Min kanin går på pencillin sen idag, hon och fluffe får tillsammans.
Med lite tur så ger mina morgon promenader något och imorn ska jag ut och rida. Plus att jag skickade in min uppgift om cellen idag.

allt igenom en bra dag om än att jag känner lite stress över de dåliga nyheterna pom fettförbränningen.

Kommentarer
Postat av: mimmi

Fortsätter följa dig här på bloggen. Gläds och oroas. Ta fasta på "mått riktigt bra!" och "allt igenom en bra dag". Det finns där! Kram!

2011-02-14 @ 10:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0