neurologisk missbildad?

Så, min läkare uppmärksammade mina hängiga (?) ögon när vi pratade om min depression. Bara två dagar efter vi setts så ringde han upp mig och ville träffa mig redan nästa vecka, fast vi egentligen inte skulle ses på flera månader. Väl där så förklarar han att han misstänker en neurologisk sjukdom som heter muskeltrötthet (myoan..blabbcfl). Så jag blev remiterad till den nerologiska mottagningen på karolinska. Så den som lever får se vad som händer och fötter. Det lär ta månader innan jag får tid dit men det ska bli spännade. Kanske det kan förklara varför jag ser så trött ut hela tiden så att tillochmed poliser ber mig kliva ur bilen vid rutinkoller bara för att de tror att jag är knarkad.

yeehoo vad kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0