SCÄ vol. 2

Var på SCA idag, gång nr två. Vi gjorde upp en behandlingsplan och pratade allmänt. Jag hade helt glömt bort att skriva matdagbok så jag fick skriva det tills nästa gång. Vilket är om fyra veckor. Sammanlagt ska jag gå på sex samtal och under dem ska jag gå på basinformationen som är tre föreläsningar. Efter det ska vi ha en utvärdering och efter den ska vi bestämma om jag ska gå på någon fortsatt behandling.
Förmodligen blir det IDUN eller LUNA. IDUN pågår i 18-22 veckor, då är man där en vecka och hemma två sen är man där igen under en vecka osv. Det är 6 timmar om dagen. LUNA är 3½ timma om dagen i fyra månader.
¨Får se vilken det blir. Jag tror att LUNA är bäst, men vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0