BasinformationVol3

Det sista informationsmötet var idag. Denna gång var det lite exta info för anhöriga, som jag förövrigt inte hade med mig, plus en föreläsning av en psykoterapeut. Jag somnade. Igen. Idag satt jag dock längre bak så han som föreläste såg inte att jag sov. Men de som satt bredvid mig märke det säkert. Lite pinsamt, men jag orkar inte bry mig riktigt. Jag firade mitt ätstörda beetende med en bulle och en KitKat. Jag är kass. Så jävla kass full och äcklig. jag ser alla smala människor omkring mig och undrar varför inte jag kan. är jag ens värd behandling. Jag är ju inte ens smal. Vårdavdelning 1, here I come! Det är fan värt rullstolen och organsvikt. Smal ska jag bli! Orkar inte vara ful längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0