Nya skor

Idag har pållen fått de två första doserna Fenylbutazon. Han har fått två påsar på morgonen och två påsar på kvällen. Imorn och alla andra dagar under behandlingen ska han ha 1 påse per gång.
Hovslagaren kom ut idag. Min ordinarie kunde inte komma men han såg till att en av hans kolleger kom ut och skodde om framhovarna. Han har ju lite trassel med bruten vinkel osv plus att han har NB skor så jag kan inte anlinta vem som helst.

Tills i förmiddags har han och Bupp fått äta av gräset som fanns i deras lilla hage men idag har de fått hö. Jag lider av att begränsa maten. Känns som att jag gör honom illa.

Ingen puls idag, i någon av tassarna

Temp, 37,2 klockan åtta imorse.
Blev ingen temp ikväll men imorn ska jag tempa morgon och kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0