Panikoro

Jag är så orolig, magen krampar. Har vart lugnt med hästen, men nu efter bion,åkte jag förbi hagen för att ge honom medicinen. Jag kände puls i höger fram, mellan carpus och kotan. Mellan ytliga ocj djupa böjsenan. Jag är så nära panik man bara kan komma. Har pratat med jourvet, hon verkade tycka att jag var knäpp, har ringt in ett meddelande till Hans och ska ringa Täby ATG så fort det öppnar. Har ställt in mig på att det inte blir någon Växjö för min del. Blir han sjuk så åker jag ingenstans!
Han står i sjukhagen på Tonto, men där finns det inte mat nog till dem under de dagarna jag är borta. En massa som måste fixas och mitt huvud går på högvarv.

Jag börjar bli matt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0