Stress

Temp morgon:37.0
Temp kväll: 37,1

Ingen förhöjd puls. Har fått bekräftat fått vet att butta kan sänka den förhöjda pulsen, men är det allvarligt så känner man ändå

Min mage värker fortfarande av oro.

Fluffe är väldigt illa däran. Han är bara skinn och ben, bokstavligt talat. På en vecka har han tappat precis allt. Han är satt på att bli matad med "gröt". Han matas med medicinspruta och sen ställer vi ner resten i buren. Han och Misär har flyttat in igen. Han är avmaskad och imorn ska han till veterinären. Med lite tur så går han att rädda, men jag är väldigt orolig för honom och igår när jag höll honom i min famn så kändes det som om jag gick sönder inombords. Så liten och så svag. Lilla lilla fluffe.

Har gjort fyra behandlingar idag. Ska göra 15 till tills på tors plus att jag måste plugga in alla muskler. Bluh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0