Days passes by

Lite förvirrad idag. Har ätit säkert 10 pannkakor, uppdelat på två omgångar.
Inte för att det gör saken bättre.

Fluff-Arne var ute i dag på dagen. Han verkar tycka det är skönt att vara andra höns och ändå veta att de inte kan komma åt honom. Testade att ha honom ute lös men leghornhönsen anföll på en gång och han gömde sig i ett hörn. Det får ta sin tid helt enkelt. Han verkar bli bättre och piggare även om det går långsamt.

Köpte ögonskölj och våtservetter och tog mig ann T-Rex. Han var lite geggig i ena ögat häromdagen. Igår var det nästan inte märkbart men jag gjorde rent ordentligt idag. Han verkar uppskatta att bli gullad med faktiskt.

Har tagit bilder jag ska framkalla som jag tror blev fina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0