Fluff-Arne





Dåliga bilder. Först var det motljus och sen skulle han göra som hästarna och gå in i kameralinsen.


Fluff-Arne är bättre. Han irrar inte lika mycket och går nu ute fritt med de andra. På natten får han dock vara i en egen inhängnad. Skalpen börjar läka även om det fortfarande är omfattande.
SVA tyckte att jag skulle ge honom en chans att läka och det är skönt att bli nertagen på jorden när tankarna drar iväg.

Han är så söt för nu när jag kommer ner till dem så kommer han fram och följer efter mig. Han "pratar" och äter gärna ur handen på mig. Det var lite bökigt att städa igår dock, han skulle hela tiden springa runt mig och soppborsten var ivägen för honom och han var ivägen för soppborsten.

Även T-Rex börjar bli lite rolig. När han ser mig så kommer han springandes. Sen om det är för att bita mig eller bara för att hälsa på mig återstår att se. Men han har inte anfallit på några dagar nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0