Lite bilder frånen dag fylld av fän



Baba var suverän idag. Hon satt lös utanför hönshuset när jag pillade runt därinne. Hon reagerade inte alls trots att hönsen var precis överallt.


Aracuantuppen. Han är riktigt snygg, även om bilden är kass



Hade blivit en bra vild om kameran inte var värelös. En av hönsen gud glömde.


Ankorna tar sig ett bad. Idag såg jag dem komma springandes ner för slutningen. Löpankorna tappert i täten.



Överblick över en del av dammen.

För övrigt har jag plockat sönder hela tvättmaskinen för att hitta felet. Den tömmer nämligen inte. Tillslut efter att skruvat allt som går att skruva så hittade jag felet och nu ska jag bara sätta ihop åbäket. Då kan man det också


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0