Förvandlingen till tant

Som det ser ut så hämtar jag tre löpankor i Akalla imorgon klockan 11:00. Var ett så bra pris så jag kunde inte motstå. Nomnom. Har suckat över de korkade djuren idag, de har irrat bort sig i ett hörn. Jag trodde inte att djur kunde bli så dumma att de faktiskt tappade bort sig i hörn och inte hitta ut. Men nu vet jag. Tutankamon har sprungit i paniik genom Kockinhängnet, pressat sig igenom elnätet och ramlat in i nässelsnår där han sedan har spelat död. och dessa djur la jag ut 500 kr på. Ännu värre är att jag kommer lägga ut ytterligare en summa på tre till dumskallar imorgon. Mendeärsåsötasåjagkanintelåtabli.
Jag vet att jag ska behålla Tutankamon, men jag får se om jag byter ut tjejerna. Oavsett så ska jag ta med en grupp till Byledagen.

Jag börjar bli en helhjärtat bondgumma. Jag vet inte om det skrämmer mig. Troligtvis. Har plockat några liter nypon idag plus svamp. Nypon ergo antiinflammatoriskt.

Med lite tur blir det Anchor-piercingar imorgon, liten kontrast till vardagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0