Pervon och Löpankor.

Har lagt ut en annons på blocket på lite fetischkläder. Det som följer efter att kvittot på annonsen dyker upp mejlen är en mängd helt hysteriska samtal. Det ringer ALDRIG kvinnor på sådana här annonser fast det handlar om korsetter,skor och lackkläder. Det är högst sällan det ringer transpersoner heller. Nej det är gräddan i pervoland som ringer. Som säljare får man höra de mest otroliga historier. Toppen på detta var en äldre man som idag ringde och sökte saker till sin slav. Jaha det var ju kul för henne, det är alltid kul att få saker. Han började berätta lite smått om henne, om hur de hade vart ute och hur extrem hon var osv. Sakta men säkert övergick dessa berättelser till de mest otroliga handlingar som sex på gräsmatan som fick tillökning med främmande män och stora spänning under en extrem dubbelmacka osv. Jag bryr mig inte om sådant. Jag tycker inte att det är ett dugg häftigt eller chockerande. Denna människa väckte mig och om jag inte var så nyvaken hade jag antaligen lagt på, men jag var så fashinerad av denna människans exalterade beskrivingar över hans 25 åriga pärla.
Nu hör det till saken att det finns inte en chans i världen att han talade sanning. Men kul var det. Kanske lite ledsamt, om man verkligen tänker efter. Hans historia falerade på flera hållm speciellt med tanke på att hans pärla till kvinna ändrade klädstorlek från xxs till i allafall 42 under det fem minuter lång samtalet. Jag tror att han tyckte att han var lite busig. Aja, jag sa åt honom att jag inte hade all tid i världen, men att jag kunde fixa fram det mesta. Var han intresserad kunde han skriva en lista på vad han ville ha och återkomma.
Jisses!

Vardagen måste ju förgyllas av någon. Nu ska jag försöka kränga underkläder till en man (tror jag?) som har en tjej med stooooora bröst. Det är viktigt att påpeka det minst en gång i varje sms.

Imorn kommer jag få hem löpankor! Ni kommer inte tro era ögon när ni ser bilderna! Fick tag på ett riktigt praktexemplar alla utställning.'

Jag hämtade även myskankor idag och döpte den nya stora hanen till inget mindre än Träd-Arne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0