Sengångare für alles!

Det bästa ever!




Sjuk idag med, men lite bättre. Grämer mig fortfarande över att jag behöver nya underkläder. Allt är för stort.Piss.

Jag köpte alla vindruvor på coop häromdagen och dem har fortfarande inte fyllt på?! Hur hade de tänkt att en människa ska överleva?

Hem imorgon, behandling på måndag. Den har inte gett ett piss. Men det kan faktiskt bero på att jag inte vågar släppa in sådana fakta i mitt medvetande. Tydligen så dör jag hellre än att äta efter tallriksmodellen.

Jagade ner ankorna till dammen idag igen, det är så kul att se dem simma och dyka för allt vad de är värda. Tydligen så räcker inte bassängen på tomten. Lucifer blev så till sig att han var tvungen att betäcka Lucia, i vattnet, med ett resultat som ledde till att Lucias huvud var under vattnet. Men han var barmhärtig och lyfte upp hennes huvud ibland. Sjuka, sjuka djur!
Idag flög de faktiskt hem till stallet igen. Tomten är såpass stor att de inte ser hem till stallet från dammen. Det är skönt att man slipper springa och jaga runt dem. Även fast de ser riktigt roliga ut när de "springer".

Det spännande och vilda livet på landet fortsätter. Vem vet, imorgon kanske ankorna flyger till dammen på morgonen och gud förbjud, min katt kanske lyckas fånga en råtta.

Grymt det låter, det är faktiskt mysigt här ute, men inte händer det mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0