Rövhuvud

Skiter i dagens sko. Så kul var det. Jag har en del pervoskor som många lätt skulle dregla över.
Det känns bara som om det just nu är bajs och att jag inte orkar.

Lucifer är fortfarande borta. Som det verkar hade han försökt ta sig in till gården med blivit stoppad av Earl. J sa att han sett två st stora ankor slåss som fan. Varav en var Lucifer (med största sannolikhet). Jag sprang allt vad jag kunde till platsen där de hade skymtats men det var lönlöst.
Det finns flera saker som antyder på att han är vid liv. Men jag orkar inte hoppas heller. Antagligen är han död och uppäten. Varför skulle han vara ett undantag?

Kattungen Kamisama har varit borta i tvådagar. Vi har letat längst med vägen och diken. I skogen, gösselbassängerna osv. Men samma sak där, inte ett spår. Det vore hemskt tråkigt och rävfan klippt honom också.

Idag har jag åkt en massa bil med arga höns i en kartong. Sjukt mycket liv det var på dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0