Fluffisen!

Fluffisen blir ännu en gång utsatt för min påträngande personlighet.



Jag utkämpar en kamp emot migsjälv och lägger upp bilder fast de visar hur jag egentligen ser ut. Fluffisen däremot är alltid lika stilig.






Finns inga ord.



Den azurblå himmelen kan inte mäta sig med Fluffisens skönhet.

När jag gick ut imorse så hittade jag gässlingarna ihopkurade i ett hörn. Värmelampan hade dött. Läget var inte akut, men de var inte vidare glada. Den tillfälliga lösningen:



Duschen blev det ställe som faktiskt gick att använda med en gång. När de fick en stot balja med vatten blev de helt saliga och galna.



Jag tycker att de liknar någon typ av dinosaurie. Am I right?



Sjukt söta.

Sol idag. Städat och plockat på gården. Nu efter flera timmar ute ska jag städa upp duschen som ett katastrofområde efter gässlingarnas framfart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0