Fluffishus

Ingen mobbar min Fluffis! Under dagen har jag försökt lista ut hur jag ska lösa detta med utrymmen. Jag tog mig ann uppgiften att flytta ut den lilla hundkojan. Det tog väl kanske en timma att få ut kojan.
Kojan har legat i husgrunden på ett av de gamla flyglarna. Vi snubblade över den när vi inredde till gåshus.
Vi har skjutit lite på att bära ut den för att den är så tung. Jag tror att den måste ha legat där i säkert 50 år. På sidan om öppningen sitter en ring med en gamma rostigl kätting. Listerna verkar vara av järn-  Men min Fluffis kräver det bästa och efter lite pyssel och pauser.



Stugan är ute och halva hägnet är kvar. Nätet tog slut och jag hann inte tillbaka från affären innan mörkret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0