Mental istid

Jag fick en enorm härdsmälta nyss. Death is lurking in the corners. Just nu är jag rädd för vissa saker är utom mitt räckhåll. Vissa saker är utanför min räckvidd.

Igår glömde jag morgonmedicinen och under natten har jag drömt dessa hemska drömmar som kommer med missad medicin. Övergrepp på småbarn i en vriden värld av plåt var en av drömmarna och den andra var en sista tur på Cash. Hela natten satt jag fast på samma plats. Hur vet jag inte men jag hade inte mycket känsel i varken armar eller ben när jag vaknade.

Häromdagen var jag i Farsta och köpte en Covatutto 120. För er som inte är sinnessjuka så innebär det att jag köpte en äggkläckare som rymmer 120 st ägg.
Idag brände jag upp motorn. Poff och en massa rök. Hejdå 2500 kr.

Gick ner på eftermiddagen till stallet och fick nästa glada överraskning. Fluffisen var helt sönderpickad på hela skalpen och på en del av ryggen. Jag har lyckats hålla honom orörd med hjorthornsolja och igår slog tanken mig att det var dags att droppa på nytt. Men det gjorde jag inte och tack vare min lathet så råkade Fluffisen illa ut. Jag tog in och plåstrade om honom och nu går han i gången med en höna.

Ozzy,våran Ozzy. Allt är oklart. Det river i hjärtat.

Vi är trötta. Så trötta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0