ASA..

heter alltså lasermetoden mina ögon nyss genomgått. Det var ögonlasern i eskilstuna som jag var hos. Heder åt dem!

I alla fall, behandlingen i sig var helt problemfri och det kändes inte alls. Helgen spenderades i konstant mörker med citadon och ögonfroppar.

Synen idag (dag tre) är ok. Jag ser jättebra men har lite problem att urskilja enstaka bokstäver när jag skriver på datorn. Synen på håll är också bra,men inte helt bra. Men det känns helt sjuk! I slutet av veckan kommer jag att ha normal syn! Redan nu har jag passerat körkortsgränsen, men det bästa är att det kommer att bli bättre!

Dagen efter med gigantiska pupiller. Om jag ska vara helt ärlig så minns jag inte riktigt att jag ens tog bilderna.
Bjuder på den knarkade fejjan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0