Gott nytt segt år

Hela familjen ter sig bakfull, men ingen av oss gjorde mer än att smutta på champangen igår. Det kanske ingår i nyårsdagen. Jag har i alla fall spenderat dagen med att sova, för att sedan förflytta mig till soffan för att sova lite till. Kali gjorde mig sällskap.

Igår gjorde jag det som jag fasat för. Intet ont anande tvagar jag i det heta duschvattnet. Tvålen löddrar och det enda som saknades var ett suck av vällust från min sida och en strimma fjärilsfyllt solsken.
Det som hände var att jag skrubbade mig med skrubbbollen, glömde bort mina anchors. Bollen hakade fast och det som hände sen var väl det att jag nästan gick ner på knä när bollen slet tag i anchorn. Hej då läkta bindväv!
Thou shalt never learn!

Uppdaterar hur det går att bada Boppsibopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0