Smärtsamt ala Anchors

Jag fick ett hemskt uppvaknande vid 05 ca. Jag skulle i någon halvvaken dimma slänga upp min hand mot ansiktet. Varför vet jag inte. Tummnageln fastnar under anchorplattan i farten. AAAAAAJ!!! Där lossnade den bindväven. Det gör ONT! Först trodde jag att hela plattan faktiskt slitits ut ur kroppen på mig.
Händer är onda!



Nu, bilder och en film från igår:


Försökte få en skaplig bild på T-Rex tillsammans med Fetthuvud 1 och Fetthuvud 2.


Jag insåg att jag inte har någon bild på Lucia. Lucia kläcktes på julafton förra året och är uppvuxen tillsammans med Lucifer. Hon är den finaste ankan enligt mig och jag älskar hennes själfulla ögon. Nu i veckan har hon varit dålig och en kväll var vi beredda att avliva henne. Nu mår hon bättre, men jag måste bli bättre på att variera mitt fotograferande,



Liten är ett orosmoment och jag filmade honom för att ha något att visa ang hans allmäntillstånd och benställning bland annat. HanHonDenDet är pigg, det är inte det, men jag är lite orolig över att HanHonDenDet rör sig så lite samt att skruden är så undermålig. Det blir till att avmaska och se om det förbättras.

Det är ingen som helst mening att kolla på filmen om man är en vanlig dödlig sund människa. Däremot om du är lite skev som mig så får du gärna komma med synpunkter och tips.

Förövrigt suktar jag efter Jeffrey Campbells Lita Spike. Lite vett finns kvar i pallet i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0