Swinger..duck

Kali spenderar nätterna med att möka. Det kommer att bli min död. Att kvävas i hennes metangaser som förpestar allt och alla. Hon måste vara rutten. Fryntlig, men rutten.

Idag fick Bruno och Brunhilde nya kompisar. Jag antar att de kommer hantera det hela lite som swingers. Omväxling förnöjer. Vad det nya paret ska få för namn lär framtiden utvisa.








Det roliga med pekingankor är de ser inte verkliga ut. Jag förstår varför peking fick stå modell för Kalle-Anka.
Men det är något speciellt med den vita skruden med de små svarta ögonen och gula näbben. Bruno,som är närmast kameran tycker jag är den som ser mest serielik ut, det måste vara för att han små kinder som ger ögonen ett helt annat uttryck.
Det första mötet gick bra. De vaggade fram till varandra, kvackade runt, stog som fån,kvackade lite till. Hanarna blev lite vilda och slogs. De ställde sig näbb mot näbb och sen "bet" de varandra vid sidan om näbben samtidigt som de gick runt i en cirkel. Honorna tittade på lite förstrött till hanarna tog en paus och allihopa vaggade runt igen. Mycket händelserika liv.






Fick äntligen bilder på Fetthuvudena. De har varit så svåra! Men nu har jag bevis på att de klär i namnet Fetthuvud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0