Teh evil eye

Bilen överlevde. Anf there was much rejoycing. yaaaaaay........
 
 
 
I förrgår vaknade jag av att mitt vänstra öga såg ut såhär. Dagen innan var det lite irriterat men jag trodde det var en illasittande vagel med onda utsikter.
Tyckte situationen var otäck men ett läkarbesök visade att det inte är något farligt. Ögat har reagerat på någon typ av stress antagligen. Nu använder jag kortisondroppar. Inflammationen går över av sig själv men gör det ont och trycker så hjälper dropparna.
Redan igår såg det mycket bättre ut! Så det hade inte ett dugg med laserbehandlingen att göra. Både ögonläkaren som utförde behandlingen och ögonläkaren på västerås ögonmottagning intygade det.
Tur det.
 
Enköping lasarett har ännu en gång bevisat sin oduglighet. tvi på den fittan som sabbade den här dagen. Tack televerket!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0