hunden som stal

Finner detta i köket:



Kali har ännu en gång gått in i sovrummet och tagit mina underkläder. Det händer då och då.
En gång när jag var borta över dagen hade hon tagit mina trosor och lagt dem precis framför ytterdörren. Med tanke på att vi ofta får besök av människor som kliver rakt in så vore det lite pinsamt om de snubblade över mina ganska så utmanande trosor...

Vi har kläck nu och hitills har vi två gässlingar, orpington och brahma. Det verkar som om det kommer ut några löpankor idag också.
Nästa beräknade kläck är om tre dagar. Vi hoppas på att det blir en hel del kycklingar då hela 120 kläckaren är full med befruktade ägg. Tyvärr så gav ju den automatiska vändingen upp så i värsta fall blir det inte så bra som det är tänkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0