Skor Vol.8



Jag försökte fota löpanksällingarna. I mitt stilla sinne såg jag framför mig hur de stapplade runt och pep lite oroligt medans jag tog några fantastiska bilder. Så var det inte.
Tydligen är de små jävlarna sjukt snabba. Lika hysteriska som sina fäder fast små och riktigt svåra att få tag på. Denna bilden blev i princip den enda som var värd att kallas bild. I dag ska jag ut med systemkameran.




And what else floats in water?
- A duck!



T Rex the Almighy COCK.erhh rooster....







Dessa är vad jag kallar ett par riktigta "horskor". Köpte dem på din sko när jag var 13 år gammal. Typ 01 med andra ord. På den tiden var Din Sko riktigt vilt.
Jag har nog aldrig faktiskt använt dem. Men jag hänger kvar vid dem då de symboliserar hur jag vid en ålder av ringa 13 år var påväg att utveckla det sinnessjuka sinne som en gång skulle bli jag. typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0