Skor Vol.9+ Bilder


Jag ligger efter med skorna. Får bli en till ikväll så jag kommer ikapp.



Världen är stor. Intrycket förstärks nog av Ozzyz nos som är skrämmande nära.



Promenad.



Dodgar katten.



Vaktlar är det nya tillskottet, detta är en fläskvaktel.



Kali kommer bra överens med T Rex och Fetthuvud.



Smek och Kali. Smek kommer gärna fram när hundarna är stilla.



Smek och Kali, denna gången i slänten.



Jag och Markisen. Han är ganska tung, Magen må vara skitig, men det är så fettig och gosig.



Smek och Ozzy.








Köpa sommaren 10 på Din Sko. Mina slit och släng skor. Går att gå ha i alla situationer. Helt enkelt semi-snygga. Givetvis billiga.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sååå söta djur. :)

2012-03-30 @ 17:02:32
URL: http://milani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0