Borta

Fortfarande inget tecken på att mina ankor skulle vara vid liv.
Lilla Lemon Tree är inne mef Cayugorna och de nya löphängnet ekar tomt. Igår/inatt avslutade jag kvällsrundan med att hälla in två stora påsar halm. Jag stängde inte hängnet efter mig som jag brukar göra.
Idag när jag undersökte allt lite närmare så är halmen knappt rörd. Den är lätt nertrampad men inte mer. Det måste innebära att ankorna var ute ut hängnet redan innan jag somnat i princip.
Med det i ryggen så tror jag inte att någon av dem kommer att komma tillbaka. Lemon Tree irrade omkring på tomten och var väldigt medtagen plus lite repad på näbben. Hoppas jag kan komma på en bra lösning.
FAN! Mina små ankisar.



Igår var jag hos min läkare för ett återbesök och check av läge osv.
Han funderar på om det kan vara så att jag har narkolepsi. Först fick jag en medicin utskriven som ska fungera som uppiggande. Fungerar inte den så blir jag remiterad till neurologmottagningen på karolinska.
Det känns skönt att få respons på att jag är så sjukt trött.

Idag tog jag medicinen för första gången och firade med att sova två gånger extra under dagen. Nu vill jag bara sova, men hela djurrundan är kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0