Släpande av hund.

Får se om jag hinner med min plan ala film idag. Det beror på vad vi ska hitta på. Det är trots allt valborg, inte för att jag bryr mig märkvärt, men men.

Vaknade klockan 07.00. Klev tappert upp för att ta ut Babbling och sen rida. Efter 50 minuter i soffan med två koppar te somnade jag på Kali. Klockan 11:30 var jag nyvaken när jag fick köra ner på macken för att sälja min fårskinnspad som jag aldrig någonsin kommer att stoppa under en sadel.

Det var inte förns klockan 11:59 som jag fick ut Kali genom dörren. Jag släpade runt henne på en timmas runda och nu ligger hon och sover som ett slakt i utehängnet.

That's all for now. Riktigt spännande

Jag är riktigt ful.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0