Basinformation vol2

Var på den andra föreläsningen igår. Jag kom dit två minuter sent, skrev på närvarolistan och gick fram längst fram där det fanns platser. Hon som föreläste började sin föreläsning och det var jätteintressant och hon var riktigt duktig. Sen, ja sen, somnade jag. Och där satt jag, längst fram, mitt frömför näsan på henne och sov. Så pinsamt! Jag kände mig jättedum och tänkte att jag skulle gå fram till henne och be om ursäkt. Men av någon konstig anledning så glömde jag det. Det var ju bra. Verkligen. Heja mig.
All min papriska är slut, gurkan är slut och jag har ingen lakrits plus att jag hinkat i mig 5 koppar te så citrontet är också slut i princip. Wuh.



Trött Babbling.

Kommentarer
Postat av: Annika

SÖT babbling!

2011-03-10 @ 14:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0