Råkade flytta upp inlägget.




Igår firade jag livets alla under med att slå sönder huvudet på ett effektivt sätt. I stallet gjorde jag en Kalle Anka.
På något vis lyckades jag trampa på en grepp och handtaget tjongade rakt upp i skallen på mig. Strike one.
Senare när vi skulle göra natt öppnade jag bagageluckan för att hämta ut den nya vattenpumlan. Det misstag som jag gjorde var att glömma bort att det inte var min bils sega lucka, utan volvons. I god tro slängde jag upp luckan och den hånade mig med att slå tillbaka rakt ner över huvúdet på mig. Strike två.
Sen fick jag ännu en smäll när jag hoppade upp i en gjutjärnslampa nu på morgonen. Strike three.
Kvar i hjärnan finns nu två förvirrade hjärnceller som i ren panik flyger runt runt och ibland krockar de med varandra och orsakar kortslutning i mitt lilla huvud.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0