Förmidagens bilder samt Skor vol.3



Det är inte OK att störa gässen under ruvning. Budskapet är tydligt.



En löpankas första ögonblick



Orpingtonkyckling. Kläcktes undet gårdagen men var väldigt kladdig. Fick en dusch nu på morgon och sattes i kläckaren för att torka upp lite innan den får komma in till de andra igen.



Nöjda parakiter, Lucifer i förgrunden. De kommer att få vara i hallen några dagar till.



Lämnade dörren öppen när jag gick upp för att hämta tvätt. När jag kom ner stod Markisen på tröskeln och skrek. Jagade ut honom och han blängde misstänksamt på mig ett bra tag.


Dagens sko vol.3:



Stövlar med ett helt ok foder. Höstens inköp från ellos. Varje höst brukar det dyka upp någon sko som helt enkelt måste bli min.
Väldigt sköna att gå i. Säsongen för användingen tar väl slut nu när våren står runt hörnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0