Skor Vol.2 among other feelings

Jag känner mig grymt otillräcklig just nu.







Köptes till min student den 2 juni 06. Beställde dem från skobutiken på internet. Vet ej om de finns kvar.
De användes hela dagen och klarade av hysterien och hoppandet på flaket. Jag hade lite svårt med balansen i svängarna däremot.
När min ljud och ljuslärare såg mig under avslutningen kläckte han ur sig "Du är min idol". Inte bara skornas förtjänst men de lyfte helt klart outfiten ( Specialbeställd korsett). De är även använda ett fåtal gånger efter studenten och är mitt enda vita par.



Kommentarer
Postat av: Annika

rediga doningar alltså, asballa!

2012-03-20 @ 13:08:31
URL: http://nobigfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0