Borrelia?

Jag funderar på att det är dags för att åka in till VC för att ureda om jag har Borrelia. Lite tveksam är jag. Jag har vart stel i nacken sen sista kvällen i Frankrike. Förs trodde jag att det var sviterna efter den smärtan. Men detär underliggande stelhet som ite ger sig.
Får se hur jag gör.
 
 
Jag försöker göra lika imponerande posé som Admiral General Aladeen i The Dictator
 
 
Så fort vi hade låst upp vårat boende så spatserade denna katt in. Vi döpte honom till Jean Paul. Han stannade några timmar, åt lite choklad. Sen kom han och gick lite som han ville. Det var frestande att ta hem honom men tydligen så hade han en ägare som jobbade på området.
 
 
O'yeah, just gotta smell that armpit. I dunt care bout the bird shittin' on my hand. Gotta give it to him late, but ya that smell i awsome.
 
 
En bit upp i Eifeltornet gick det att ta den här bilden. Tycker det är häftigt att jag fick det gonblicket där "blinket" precis var i rätt vinkel.
 
 
Paris at night. Den var mycket snyggare på kamerans lilla skärm. Lite för skakigt.
 
 
 
The real me.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0