Krakken den miljövänliga hästen

Igår tog jag och Krakken en promenad till återvinningsstationen för att göra oss av med lite papp och plast.
Precis vid stationen så ligger en liten närbutik så vi ställde oss i dörröppningen aå fick butiksbiträdet hjälpa oss att handla morötter och coca cola.
Det var i alla fall en bit dit och det var perfektväder för att ta en promenad med en perfekt häst.
 
 
Han och Cadillac står inne några timmar per dag nu. Krakken har lite problem med röta (helt och hållet mitt fel) och det är bra för hovarna att torka upp lite.
 
Det är faktiskt skönt att ha ett stall som är ett stall.
 
Den 14 hämtar jag några avelsdjur av rasen Modern Engelsk Stridshöna.
 
Är extremt sugen på Chabo, antwerpen och mignon ankor.
Jag tror däremot att det viktiga är att inte dra iväg med allt igen. Det är skönt med att det lugnt och fridfullt.
 

Kommentarer
Postat av: Aega

Finfina Krakken <3 Saknar att rida! :)

2012-11-17 @ 23:05:52
URL: http://aega.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0