svikare?

Just nu vet jag kanske mer jag än vad jag vill veta. Eller snarare mer än vad jag kan hantera.
Antagligen går väl jag också under kategorien svikare. Är det verkligen så att jag bara har svek att ge. Antagligen.
Tråkigt. Svek går bara åt ett håll, och just nu kommer det bara från mitt håll.
 
Kanske jag bara gnäller ännu en gång. Men jag är medveten om att jag är en kass medmänniska. Men jag har också blivit sviken. Jag är också ledsen.
 
Ibland misstänker jag att mitt värde är snäppet lägre. Jag menar inte heller något illa med mina handlingar.
Tar jag verkligen så mycket?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte e du en kass människa, ibland sviker man folk ibland sviker folk dig, det är det som gör oss mänskliga, och när man känner att allt e hopplöst och det inte finns någon utväg, då lever man, livet är inte på topp 24/7 och tur är väl det.
Kämpa vidare, släpp inte taget!

2012-10-07 @ 13:51:56
Postat av: Anonym

Och dessutom är du en väldigt fin och vacker människa, iaf det man kan läsa om i bloggen, och du är inte värd att ta skit från någon, du är värd så mkt mer

2012-10-07 @ 18:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0