En gammal favorit

Lustigt nog är den här låten av mina absoluta favoriter.
Hittade den på min dator, den har hängt med sen jag var 14.
Mer aktuell nu än någonsin.

Burn the witches, burn the witches, don't take time to sew your stitches
Burn the witches, burn the witches
Good is the thing that you favour, Evil is your sour flavour
You cannot sedate all the things you hate

Burn the bridges, burn the bridges, don't take time to sew your stitches
Burn the bridges, burn the bridges
Good is the thing that you favour, Evil is your sour flavour
I don't need your hate, I decide my fate
You cannot sedate all the things you hate

Good is the thing that you favour, Evil is your sour flavour
I don't need your hate, I decide my fate
You cannot sedate all the things you hate
I don't need your hate, I decide my fate

Burn the witches, burn the witches, don't take time to sew your stitches
Burn the witches, burn the witches

Marilyn Manson

Kommentarer
Postat av: Anonym

Finner denna högst passande, hihi!
Oh, fyi; hittade denna nyss och orkar inte gå ner och visa den http://25.media.tumblr.com/67b05b37415cb858d871c80da17297c0/tumblr_mje6mvGVhZ1rlhhtio1_500.gif

2013-04-14 @ 23:22:14
Postat av: Anonym

-Låten alltså, jag finner låten högst passande! "Hej, kan inte avsluta en mening ordentligt"

2013-04-14 @ 23:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0