svammel

Sista medicindagen för Ozzy igår. Skönt. Idag ska han ha första omgången Spot Off. Mycket pyssel men det är det värt.
 
Idag var vi på badhuset i några timmar. Det var riktigt roligt faktiskt men nu är jag trött som en gnu och det är jag nog inte ensam om.
 
En kyckling hoppade ut ur sitt ägg idag. Jag blev väldigt förvånad för det var så tidigt. Men det visade sig att kläcket ska börja imorgon så det var inte så farligt. Förhoppningsvis blir det flera kycklingar under morgondagen för det lilla pyret under värmelampan är inte glad!
 
Har egentligen inte så mycket att komma med.
Jag ramlade idag igen iofs. Det kanske kan vara något.
 
Ska se om jag kan ta lite roliga bilder och spotta ur mig lite vettiga inlägg.

Kommentarer
Postat av: Emeliiiiiiiiiie

Vi kan gärna ta bilder tillseammans hehehheh.:p

2013-02-03 @ 20:20:27
URL: http://nattstad.se/karlssonemelie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0